Kardiologie

09.02.2016 19:26

Kvůli šelestu na srdci, který nás provází již od malička, jsme se rozhodli jet na kardilogické vyšetření do Prahy - AAvet pan doktor Najman, detaily už Vám poví sám Alík :-)

Milí kamádi, povím Vám jak to dnes na výletě probíhalo a co moje srdíčko vlastně dělá špatně :-) nejdřìv si mě pohladil pan doktor, studil mě tou kovovou věcí na prsou, byl hodný tak jsem ho nechal šáhnout a otevřít mi i tlamičku. Sestřička mi oholila podpaží, moc se mi to nelíbilo, ale nakonec to vlastně nebylo tak hrozný a zvládl jsem to hezky z obou stran. Pak nás čekal rentgen, paničku navlíkli do obří zástěry, toho jsem se bál asi nejvíc, ležet na boku a na bříšku zvládnu, navíc když mi sestřička řekla "zůstaň", tak vím, že mám zůstat a pak příjde masíčkoooo. Potom jsme čekali chvilinku venku, a pak zas přišel pan doktor a vzal mě do malinký místnosti, kde mi jezdil po bříšku takovým gelíkem a koukal na podivný obrázky, to trvalo dost dlouho, panička mě ale hezky držela a chválila, tak jsem to těch 20 minut vydržel. Pak si s námi povídal. Tak prý se mi vchlipuje zpátky jedna chlopeň, a to hlavně, když jsem nervózní. Ale žádné léky papat nemusím, ani na kontrolu už prý nepříjdu. A prý můžu skákat přes překážky, to mám moc velkou radost. Nakonec panička zaplatila 3,5 tisíce a teď jdu spinkat, konečně!