Erasmus se psem

08.10.2018 15:46

Vždycky mě lákalo cestovat, vzhledem k tomu, že studuju geografii, je cestování v podstatě praxe :D
Na vysokých školách se nabízí program Erasmus+, kdy můžete vyjet až na rok studovat do ciziny. Státy si vybíráte dle domluvených smluv vaší fakulty.
Já o tom dlouho přemýšlela, ale vzhledem k tomu, že mám čtyřnohé dítě, jednoduše jsme si myslela, že to není možné. Ale pak jsme se začla zajímat a zjistila, že to vlastně problém není..
Tak jsem začla zjištovat více a více a celý proces se rozjel..
Vlastně to všechno uteklo hrozně rychle, vybrat lokalitu, začít shánět bydlení (koleje se psem nepřipadají v úvahu), podepsat smlouvu, zabalit a jedem (o cestě v dalším článnku)!
Alíkovi jsem musela zařídit pár speciálních věcí, tak přidávám seznam - zimní bundu, léky (jakože hodně léků, vážně na všechno, pro jistotu), vyšetření na protilátky (některé státy to vyžadují, takže raději), přeočkovat vzteklinu (procházela nám v době pobytu, takže dostal včeličku ještě před odjezdem aby se prodloužila platnost), nový postroj, granule - hodně granulí (přešla jsme z barfu chvíli před odjezdem na granule, po příjezdu se naněj plánuju zase vrátit, vybrali jsme Yogies a jsemmoc spokojená, brala jsem sebou asi 25kg).

Seznam věcí co jsem balila Alíkovi - misky, přepravka do auta, kenelka, deky, balanční čočky, čuchací dečku, oblečky (na déšť, fleecovou a zimní), dvě vodítka, dva postroje, dva obojky, hračky, klikr, pamlsky, granule, pamlskovník, pytlíky na hovínka, léky, očkovák, dokument o vyšetření na protilátky, pojištění. (snad jsem na nic nezapomněla :D)