Seminář Dogfitness I. část - Základní program cvičení na balančních míčích

11.04.2016 18:17

V neděli 10. 4. jsme se s Alvikem účastnili semináře s Verčou Gesierichovou o cvičení na balančních míčích. Na tento seminář jsem se přihlásila hlavně kvůli tomu, že Alíčkovi občas vyskakuje čéška a posilování nám bylo doporučeno veterinářem a také proto, že opět začínáme agility sezónu. 

Seminář mě naprosto nadchnul ! Střídala se teoretická část s praktickým cvičením na míčích. Teorie utíkala jako voda, né jako ve škole :-D Verča mluvila moc hezky, vše krásně vysvětlila i lajkům, a vše co řekla dávalo opravdový smysl! 

Praktické části mě také nezklamaly, měla jsem strach, že to bude probíhat ve skupině a že Alík bude mít plné oči fenek. Naštěstí ale jsem se dočkala perfektního individuálního přístupu a příjemného popovídání. Alíček byl od Verči moc hezky chválen, že je šikulka a vše hned pochopil a zvládal na poprvé :-) to jsem měla radost, protože jsem to brala i tak, že děláme reklamu strakáčkům :-)
Mimochodem jsme se dostali k tomu, že Verča potkala Akirku s Berenikou, což je naše Béčková sestřička :-) 

Teď už se jen budeme těšit (a šetřit) na říjen, kdy bude II. díl :-) 

 

A případným zájemcům všema deseti doporučuji, pokud sportujete a na pejskovi vám záleží, určitě neváhejte! :-)

Více info - https://dogfitness.cz/

A pár fotek na rajčeti ;-)